Voor het mooie weer

Tja, wat moet je doen als het mooi weer is en de korte broeken zijn echt te klein. Precies een paar bijmaken.

Het patroon is wederom de domi sweat pants. Zoonlief vind ze heerlijk zitten. Dus waarom van patroon veranderen dan.

Een korte broek gemaakt met rode boordstof en een met blauw gestreepte boordstof. Het laten doorlopen van de streepjes was gewoonweg onmogelijk. Dus dat idee heb ik snel losgelaten.

Bij deze korte broek heb ik de pijpjes omgeslagen en op de zijnaad vastgezet.

Bij deze rode versie heb ik gebruik gemaakt van boordstof. Alhoewel ik deze het minst mooi vind. Draagt zoonlief deze toch erg graag. Het zit blijkbaar wel erg lekker.

Uiteraard allemaal voorzien van een maatlabel.

Uit het metertje sweatstof heb ik behalve twee korte broeken ook nog twee lange broeken gehaald. Deze zijn in maat 80 en 98/104.

De kleinste is alvast voor de jongste. Deze zit pas in maat 74, maar deze broek leg ik alvast klaar in zijn kast.

Gebruikte materialen:
Patroon: domi sweat pants
Stof: sweatstof
Boordstof: driessenstoffen

Reacties

  1. Zijn erg leuk geworden en de boordstof maakt het echt af en daar zijn genoeg leuke kleuren in te vinden dus daar kun je je in uitleven.
    Fijn dat hij er zo blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.