Cadeautje

Voor een nichtje die alweer drie jaar werd, kwam het verzoek om een jurkje te maken. Laatst zag ik een leuk paneel, maar dochter vond dit stofje kinderachtig. Tja, dat krijg je als ze alweer 8 jaar zijn. Dan krijgen ze steeds meer een eigen mening.


Gelukkig heb ik nog wat kleine nichtjes waarvoor ik af en toe kan naaien.

Gekozen om een Whitney te maken omdat het paneel dan intact blijft. Maat is 110 lengte en 104 breedte. Afwerking met paspelelastiek en dan de cover. Helemaal tevreden over het stiksel van de cover over het elastiek heen ben ik niet. Hier moet ik echt nog meer oefenen.

Helaas is dit een wazige foto. MaAar ja, de jurk is al gegeven, dus een nieuwe foto maken zit er niet bij.

Zo nu verder met een jurk voor mezelf.

Gebruikte materialen: Patroon: Whitney
Stof: Mamarieke
Maatlabel: Mamarieke

Reacties

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.