Vervolg ...

Na het vorige boxpakje, ben ik direct verder gegaan met nog twee pakjes.

Omdat de bies bij de benen toch wel dik was, besloten om het deze keer anders aan te pakken. Maar, tijdens het in elkaar zetten (in de avonduurtjes), ging het mis op de automatische piloot. Dus weer op dezelfde wijze in elkaar gezet, en dus weer een dikke bies.

Op het eerstvolgende pakje heb ik een strijkapplicatie bevestigd. Deze heb ik cadeau gekregen bij de geboorte van de jongste en paste hier wel op.

Een welbekend labeltje in de zijnaad.
Maatlabel in de nek.

Het hele pakje. Het lukt even niet om de foto te draaien. Dus hier zullen jullie het mee moeten doen.
En wederom kamsnaps in de beenbiezen. En helaas weer een aantal gesneuveld omdat de bies te dik was.

Het tweede pakje is een herhaling van eentje die ik voor zijn geboorte heb gemaakt. Uit 50 cm tricot haal ik precies 2 boxpakjes en dan is de lap op. Althans maat 56/62. Want maat 68/74 was wel erg puzzelen. Het lukt eigenlijk net niet.


Gebruikte materialen:
Patroon: jumpsuit
Stof: blauwe tricot en tricot uit voorraad
Boordstof: driessenstoffen
Kamsnaps en maatlabel: Mamarieke

Reacties

  1. Heel tof. En het zijn heel dankbare pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lief en toch ook stoer, knap
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en je het zijn van die fijne pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leuk geworden, mooi zo met de applicatie.
    Ja als ze groeien dan moeten de lapjes ook iets groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow knap hoor en heerlijk dat je dat allemaal zelf kunt. Chapeau lieverd! Dikke knuffels😘😇

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.