Met een tussenpauze

Ziek worden zorgt ervoor dat het naaiwerk ff blijft liggen. Maar de set is dan toch af:

Dit keer de Foliis gemaakt. Ik heb grijze Bielefeld stof en rode jogging gebruikt.

Om de set compleet te maken van de rode jogging tevens een legging gemaakt. Zodra de set af was, werd hij direct aangetrokken. En mevrouw was erg blij, want dit was wederom een stof met een zachte binnenkant. Heerlijk warm dus.
Toen ik zei dat dit de laatste jurk met een warme stof was, reageerde mevrouw erg verbaasd. Waarom maak je die dan niet meer mama? Nou, het wordt zo lente / zomer, dus we gaan op zoek naar nieuwe voorjaarsstoffen. Dat was wel goed, aldus mevrouw (hihi).

De capuchon is helemaal goedgekeurd. Vaak houdt ze er niet van om een capuchon op haar jurk te hebben, omdat die nog wel eens naar achteren hangen en de stof in haar keel duwen. Maar met deze capuchon hebben we daar geen last van.
De legging is bovenaan afgewerkt met zacht taille elastiek. Werkt echt ideaal voor leggings (of boxers).











Gebruikte materialen:
Patroon: Foliis
Stof: Bielefeld en Eike
Rits en Elastiek: Kleurenmix
Maatlabel: Mamarieke

Reacties

  1. Mooi geworden en leuk om het zo met rood af te werken.
    Ben benieuwd wat voor mooie stofjes ze uit gaat zoeken voor de nieuwe voorjaars garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk stofje en heerlijk die verontwaardiging...ik snap dat ze nog wel een paar van die lekkere warme jurken wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke jurk daar kun je in wonen en leuk dat je mij op feestboek hebt toegevoegd :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds kort toch maar op feestboek gegaan en een link aldaar leek me wel erg leuk ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.