Wintergoed

Zo, vlak voordat de kou (weer) begon heb ik deze sjaal afgehaakt.


De sjaal is naar het patroon van een warme herensjaal van lossen en vasten. Als garen heb ik Scandinavische Hjertegarn wol gebruikt. Het verloop en de kleuren spraken me erg aan.


De sjaal is gehaakt van 4 bollen ( 100 gram ieders). Ik heb geen rand of andere fratsen eraan gemaakt. Gewoon enkel stokjes gehaakt. Dit weekend is de sjaal in gebruik genomen en hij is heerlijk warm. De kleuren passen heel goed bij mijn kleurenpallet (en dus kleding).

Inmiddels ben ik tevens met een nieuw haakpatroon gestart. Het is de CAL double trouble. Hierover meer in de komende weken.

Reacties

  1. Prachtige kleuren zeg, heerlijk zo'n warme sjaal nu
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke mooie wol heeft weinig opsmuk nodig verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en inderdaad heeft niets extra's nodig.
    Kun je nu inderdaad goed gebruiken zo'n lekkere warme sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje.... en zeer praktisch nu! Brrrr

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.