Kleurrijk geheel

Het garen dat ik voorafgaand aan de zomer had besteld voor een deken, is inmiddels verwerkt tot de deken.


Zoonlief heeft de deken al geclaimd. De kleurtjes passen ook prima bij zijn kamer.

Ik heb in totaal 6 gekleurde bollen stylecraft gebruikt voor de zeshoeken. Twee kleuren zijn helemaal op, en van de andere 4 zijn slechts nog een restje over.

Daarnaast zitten er ruim 5 bollen crème en een beetje beige in de deken.









De deken heeft een afmeting van 1,90 bij 0,90 m. Nog best een flinke deken dus.

Voor het aan elkaar maken van de zeshoeken, heb ik een join-as-you-go methode gebruikt. Bij de vorige deken vond ik het aan elkaar haken van de lapjes, niet echt het leukste werk. Deze methode bevalt goed. Je ziet ook meteen het resultaat van je werk.






Zo, inmiddels heb ik nieuw garen besteld voor het volgende haakproject. Daar vertel ik de volgende keer meer over.

Reacties

  1. Kan hem geen ongelijk geven en inderdaad past ie zeker mooi bij zijn kamer.
    Het is een mooie vrolijke deken geworden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige vrolijke deken, ik snap je zoon helemaal
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Heel fleurig kan me voorstellen dat hij hem ingepikt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie mooi en wat is er een werk in gaan zitten! Snap helemaal dat zoonlief m inpikt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige fleurige deken is het geworden, begrijp dat je zoontje hem heeft ingepikt!
    Benieuwd naar je volgende project!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk plaatje! En Stylecraft blijft zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.