Korte broeken

In navolging van de vorige korte broek, had ik nog twee (rest) lapjes uit de kast gehaald om er een stelletje bij te maken.


De korte broeken zijn gemaakt van katoenen tricots in de kleuren zwart en petrol. Het patroon komt uit B*inspired by Poppy. Omdat ik lui was (lees: geen zin om de covermachine te pakken), heb ik de broeken omgezoomd met de naaimachine (zigzag).



De zwarte korte broek is inmiddels favoriet bij zoonlief. Het zijn echt korte broeken om mee te spelen. Een lekker snel klaar project voor tussendoor!

Reacties

  1. Heerlijk toch even zo twee korte broekjes uit de hand toveren. Ik ga snel eens terug lezen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat zijn dus een paar voordelen op rij, de restjes raken op je bent snel klaar en er is er een heel erg blij mee en daar doe je het voor.

    Leuk model is het.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.