Aanvulling voor het ventje

Zo de meivakantie zit er hier op. We zijn er zelfs nog even tussentijd geweest. Maar jullie hebben de stilte vast gemerkt.

Ons ventje is nu sinds enkele weken zindelijk. Maar dat gaat nog niet altijd even goed. En aangezien een kleine druppel bij meneer genoeg is, om een 'nieuwe' onderbroek aan te doen, moest er echt nog wat kastvulling komen. Eerst nog maar eens nagegaan of er nog 'restjes' waren die we konden omzetten in onderbroeken.

De eerste is van deze leuke vosjes stof.
Na het knippen van enkele exemplaren, kwam ik er achter dat ik geen taille elastiek meer had. Dus die even besteld bij mamarieke en daarna weer verder.









Het patroon is weer 'Van Katoen'. Deze zit goed bij ons ventje en hij draagt ze graag (kiest ze boven de gekochte exemplaren uit de kast).












Daarna nog een halve meter visjes tricot omgezet in een hemd en twee boxers. Deze stof heb ik al eens gebruikt voor pyjama's en het laatste stuk is nu dus ondergoed geworden.










Zo nu weer een nieuw project oppakken. Met het mooie weer heb ik zin gekregen in zomerjurkjes. Dus ik denk dat ik daar eens stof en patroon voor ga pakken.

Reacties

  1. Ik begrijp wel waarom je knulletje deze kiest boven de gekochte boxers! Wat zien ze er tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Handig om zo de restjes te verwerken!
    Succes met het maken van je zomerjurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.