Opvolger ...

De set uit het vorige bericht is inmiddels opgevolgd door een nieuwe set.


Ook deze set is wederom gemaakt van restjes. Het patroon van het hemd van de vorige keer heb ik nogmaals gebruikt, maar wel 2 cm verlengd. Voor de boxer heb ik nu het patroon van 'Van Katoen' gebruikt.


Ik heb het voorpand niet gevoerd, maar ga dat bij de volgende versie wel doen. Dat geeft net dat beetje extra. Ik moet zeggen, dat ik het patroon er zo op de tafel niet echt mooi uit vind zien.

Maar zoonlief heeft de boxer aangedaan en wilde hem in de avond niet uitdoen voor een schone. Dus volgens mij is het wel goedgekeurd.






Ik heb het elastiek ook hergebruikt van de vorige boxer. Deze ligt dus al weer in de prullenbak.

Het elastiek is nu op, dus ik zal nieuwe moeten bestellen, bij de overige restjes die ik wil gaan vernaaien tot boxers / hemden. hihi, wat een straf.

De zoom van het hemd heb ik weer gecoverd. En dit gaat ook steeds beter.










De armsgaten zijn dit keer afgewerkt met elastisch biasband. Lekker makkelijk, en het kleurtje past er wel bij.











Zo, nu weer op naar het volgende project!

Reacties

  1. Wat leuk he, zo je restjes opmaken!
    En je zou inderdaad zeggen dat zoonlief de boxer heeft goedgekeurd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo van de sterren stof, als hij het niet wil uitdoen dan zal het zeker goed zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi compliment hoor dat ie hem niet meer uit wil doen.
    Het is inderdaad een leuk setje geworden.

    corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.