Leuk om te geven, leuk om te krijgen?

Voor de verjaardag van een mooie en alweer stoere meid heb ik een cadeautje gemaakt. Inspiratie kwam er niet van de jarige zelf. Want alles wat je maakt is leuk. Nou, daar zit ik dan met een herfstdip en geen inspiratie. Na mijn stoffenkast meermaals bekeken te hebben en de internet stoffenwinkels afgepluisd te hebben besloten om Kiara nog maar een keer te maken. En dit is het resultaat.


De stof komt van Textielstad en heb ik van de zomer meegenomen omdat de stof zo zacht is. Het is een katoenen tricot maar voelt als su├Ęde.


Dit is de gehele jurk. Sorry voor de gedraaide foto. Ik krijg heb niet rechtop. Maar daar kijken jullie vast doorheen ;-)

Zo, nu het cadeautje voor haar moeder in orde maken. Daar later meer over.



Reacties

  1. Wauw wat een mooie kleuren en wat komen ze mooi uit in dit model.
    Denk dat de stoere meid daar erg blij mee is geweest.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.