And the winner is ....

Sorry, iets later dan gepland, maar dan toch de uitslag van de give-away.

De volgende personen hebben gewonnen:
  1. Corina
  2. Handmade by Dianez
  3. Mamarieke

Maar ik heb besloten om voor ieder nummer tevens een runner-up te trekken. En voor de runner-up ligt er tevens een presentje klaar om verstuur te worden. De runner-ups zijn:

  1. Jos
  2. By JM
  3. Trudy
Dames sturen jullie allemaal je adres naar me op? Je kunt mailen naar stofgoed[apestaartje]outlook.com

Ik hoor graag van jullie en bedankt voor het meedoen.

Reacties

  1. Ohh ik heb gewonnen.....leuk :-)
    Zal je straks even mailen....dank je wel!!
    Tof dat je de anderen ook iets stuurt!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girl gezellig dat je weer terug bent van vakantie :). Het komt in de zomer er ook niet altijd van om berichtjes te lezen dus dacht ik al een hoop gemist te hebben ;), maar je had blogpauze...slimme zet. Ik ben benieuwd of je nog een Tante Betsy bent gaan scoren of misschien toch maar wacht op de nieuwe collectie. Dikke knuffels!

    Ps. Gefeliciteerd aan de winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk ik heb gewonnen, ik kom hem eerdaags wel halen doen we gelijk een bakkie en ff bij praten.
    Tot gauw.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog een berichtje erachteraan alle anderen gefeliciteerd met de prijs.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was gisteren heel druk met werken en vandaag met huishouden, maar wat een verassing! Ik ga je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhhhh jaaaa :) :) :) Wat een enorm leuke verrassing! Ik ben gewoon zo druk geweest deze week, dat ik mijn rondje blogs vandaag pas doe. Echt super leuk, bedankt voor deze nieuwe uitdaging! Ik mail je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Oh wauw, wat een verrassing in de brievenbus!! Ik zal er van het weekend over bloggen. Dankjewel!!

      Verwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.