Mama, mag ik ook een verwarming?

Mama: Nou, dat snap ik niet helemaal. Leg maar eens uit.
Dochter: nou, die verwarming in dat blad die je voor broertje gaat maken. Die wil ik ook!
Mama: ohhh, je bedoelt een "bodywarmer"?
Dochter: ja die.


Dus de geplande hoodie, moest in de herhaling. Hiernaast is de hoodie afgebeeld voor broertje (maat 92).

Op het voorpand heb ik een applicatie bevestigd van een traktor. Dat doet het altijd goed.










De hoodie is gemaakt van joggingstof en is volledig dubbel.
Het was wel wat geklooi hoe de armsgaten moesten, maar uiteindelijk is het goed gekomen.



















Achterkant. Ik vind maat 92 wel wat kort uitvallen. Het was niet verkeerd geweest als de lengte zo'n 3 cm langer was geweest. Maar ja, hij wordt al met veel plezier gedragen.














En bijgaand de hoodie voor dochterlief. Deze is in maat 116 en valt qua lengte een stuk beter.



















En ook hier weer een applicatie bevestigd om het grijs te breken.











En alle stoffen en fournituren komen weer eens uit de voorraad. Dus dat is weer een leeg plekje in de kast. Helaas ligt er nog (heel) veel stof en fournituren. Dus ik zal nog even moeten doorgaan!

Reacties

  1. Wat een leuke hoodies heb je gemaakt.
    Heerlijk om uit je voorraad te kunnen opruimen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk noem je dit een verwarming :-) Hij zit toch lekker warm?
    Leuke hoodies heb je gemaakt. Fijn dat je kast een heel klein beetje leger is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha...heb je hem ook gemaakt...ik ben ook al aan de 2e bezig omdat ik de eerste wat kort vond...maat 104 is beter...ben nog wachtende op de rits.. het broekje wat 'er bij hoort' op de foto is ook leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met het opwerken van de stoffen! Dit zijn in ieder geval 2 leukerds!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ennuh een vlinder doet het bij de meisjes ook altijd goed hè ;). Wat leuk dat dochterlief zo'n zelfde als zoonlief wilde en wat leuk weer dat je zo'n mooie dingen maakt voor de kids! Chapeau! Ennuh bedankt voor je lieve berichtje. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg leuk geworden en inderdaad de applicatie die maken het af.
    Leuk dat ze er ook en wilde hebben vind ook de rode rits erg leuk.

    Zo weer een klein beetje ruimte, op naar het volgende project.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.