Pauze

Tja, de momenten waarop ik creatief ben zijn spaarzaam op dit moment. Op het werk is het mega druk, dus dat zorgt voor de extra inzet om voor de feestdagen het werk toch af te krijgen. En thuis wordt alles aangekleed voor de feestdagen.

Om zorgeloos van alles te kunnen genieten, heb ik zojuist besloten om pas weer in het nieuwe jaar te bloggen. Ik ga me nu richten op het werk, gezin, feestdagen en hopelijk nog een beetje creativiteit. En dan horen jullie in het nieuwe jaar weer van me.



Voor nu wens ik iedereen fijne feestdagen toe.
Dat jullie maar veel vreugde, gezelligheid, blijheid, mooie momenten en veel plezier zullen hebben.
 
Tot 2015!

Reacties

  1. Succes met alle drukte en fijne feestdagen voor jou en je gezin! Tot in het volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar.
    Hele fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey die Neeltje ik heb weer eens lekker bijgelezen op je blog. Wow wat maak je mooie dingen! Chapeau hoor. Ik hoop dat ik zelf ook zover kom door de jaren heen. Ik naai nu ook wel mooie dingen hoor op mijn werk, maar alles wordt voorgeknipt aangeleverd door onze werkbegeleidster en stap voor stap gemaakt. Komt geen denkwerk van mijn kant bij kijken ;). Ik heb mezelf wel een aantal weken geleden twee Knip mode's gekocht via MP om zelf tricot jurken te gaan maken (te gaan recykleren), maar dan moet wel eerst gezorgd worden dat ik kan gaan naaien op de naaikamer to be die nog steeds een puinhoop is ;).
    Oh ja de honger was blijkbaar nog niet gestild en ik heb nav je reactie bij Tante Betsy geshopt whahaha, ik heb er nog twee besteld onder het mom van...het is maar een keer kerst dit jaar :D hihihi. Thanks for bringing it to my attention! Dikke knuffel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar hoor.
    Jij ook hele fijne feestdagen samen met diegene die je lief zijn.
    Al het goede voor 2015

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien ben je intussen bijna zo ver dat je gaat beginnen? En anders wens ik je een goede blogpauze in die tussentijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.