Verder aanvulling kast

In de afgelopen weken heb ik nog enkele kledingstukken afgemaakt voor in de kledingkast van de kleine meid.


Allereerst heb ik weer een jurk naar het patroon aan B*inspired gemaakt. De meid wilde graag de 'konijntjes', maar die stof kon ik niet kopen bij Textielstad. Het zijn toen deze schoentjes geworden.
 
 
 
De zoom heb ik deze keer niet met de covermachine gedaan, maar met een coversteek op de naaimachine. Ziet er toch ook prima uit?
 
 
Daarnaast nog een blouse gemaakt. Ook dit is een patroon wat in de herhaling is gegaan. Dit keer wel zonder elastiek in de zoom onderaan. Dit kroop alleen maar op. Het blouse is van een soft cactus stofje. Ik had uiteraard weer te zuinig ingekocht, waardoor het beleg van een ander motief is gemaakt (ook soft cactus). Het resultaat is wel erg leuk geworden!
 
Zo, nu ligt er nog een quilt, trui voor mezelf en een lingeriepatroon op me te wachten.
Ik ga dus weer lekker verder.

Reacties

  1. Het jurkje is mooi geworden, gaaf met al die schoentjes.
    Het is helemaal geen ramp dat je stof te kort komt, dat heb je te gek oplost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden hoor de jurk van de schoentjes stof, zal ze ook wel blij mee geweest zijn. Vind de steek van je naaimachine ook erg leuk zo om het af te werken.
    Het bloesje is ook wederom weer leuk geworden, vind het erg leuk zoals je het stof tekort hebt opgelost.
    De kleine dame zal er wel weer erg blij mee zijn geweest.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.