Wie wat bewaard - kan weer eens iets maken

In het kader van de kast opruimen en iets leger krijgen, zag ik nog een leuk lapje liggen. Deze ligt er toch al gauw zo'n 10 jaar. Het stofje was gekocht voor een sweatshirt. En nu had ik erg veel zin in zo'n makkelijk project. Dus de burda easy 2004 erbij gepakt en aan de slag.


Het is een shirt met een turtle neck en raglanmouwen geworden.


Het stofje is licht gebreid en heeft allemaal kleine witte haartjes. Ideaal als je katten hebt zoals wij. 


Zowel aan de mouwen als de zoom heb ik een bies gemaakt van dezelfde stof. Het shirt mag wat mij betreft een volgende keer wel wat meer getailleerd worden. Verder zit het heerlijk. Lekker voor op de bank een film kijken of zoiets.

Reacties

  1. Ziet er goed uit je nieuwe trui en weer een plekje vrij in de voorraad kast.
    Vind de stof en je patroon heel erg leuk, lekker comfortabel voor de winter en de avonden.
    Ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze super leuk geworden, ziet er lekker comfortabel uit...en een leuk colletje er aan... en inderdaad, ik snap wat je bedoeld met de kattenharen, daar had ik ook altijd last van...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.