Lingeriewedstrijd

Afgelopen zaterdag heb ik meegedaan aan de lingeriewedstrijd van het lingerieforum. In de periode voorafgaand aan de wedstrijd had ik weinig tijd gehad om echt een lingerie setje te maken, dus besloten om mee te doen in de categorie "nachtkleding". De volgende inzending heb ik ingestuurd:

De set is gemaakt van rekbaar kant met een glinstering erin.

Onder het decoleté heb ik picot elastiek bevestigd, zodat het goed op zijn plek blijft zitten en toch wat stevigheid geeft.

Een strikje met versiering maakt het af.

De achterkant is eenvoudig gehouden.

De cups zijn gevoerd met huidskleurige lycra om doorschijnen te voorkomen.

De tweede inzending is een pyama:
Dit is maat 86. Gemaakt van tricot.

In de beenuitsnijding heb ik kamsnaps bevestigd.

Zo, nu weer lekker aan de slag met een ander project.

Reacties

  1. Reacties
    1. Oh, ik zie dat ik de uitslag er niet bij heb gezet. Maar met het nachthemdje heb ik de eerste prijs gehaald!

      Verwijderen
  2. Super setje en dan ook nog een prijs in de wacht slepen!!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was leuk om de setjes te mogen beoordelen.
    Vooral je nachthemdje vind ik er mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkelijk prachtig je nachthemdsetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet er weer met open mond naar kijken...wat een prachtig setje heb je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt schitterend! Heel subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi! Heel subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.