De lijst van al mijn wensen ...

Een tijd terug heb ik het boek "de lijst van al mijn wensen" gewonnen van creabh /Jos. Eindelijk ben ik eraan toegekomen om hem te lezen. Nou het heeft me drie uurtjes gekost en hij is uit. Wat leest dit boek heerlijk vlot. De schrijfstijl is losjes en het verhaal sleept je direct mee. Het einde is helaas wat treurig, maar dat mag de pret van het boek niet drukken.

Nu dat het boek uit is, stel ik mezelf dus maar de vraag: Wat zou je doen met 18 miljoen? Hoe ziet mijn lijst met wensen eruit? Mmm, daar ga ik met de kerst maar eens over denken. De vraag aan jullie is: "Wil je dit boek ook lezen? Nou laat dan een berichtje achter. In het nieuwe jaar zal ik een gelukkige trekken en komt het boek naar je toe. Je mag volger zijn van mijn blog (is natuurlijk hartstikke leuk), maar dat hoeft niet. Wel zie ik graag dat je zelf een blog bijhoudt, zodat het boek doorgegeven kan blijven worden.

In de tussentijd heb ik mijn secret santa 2013 pakje laten bezorgen. Maar ik heb nog niet vernomen (of gelezen) dat het is aangekomen. Ik wacht dus nog even geduldig af. Dit is wat ik stuurde:

Nu nog een verrassing, maar ik hoop snel te horen of het pakketje is bezorgd.

Groetjes

Reacties

  1. Graag wil ik een poging wagen om het boek te kunnen lezen :)
    In een uurtje of 3 uit...dat is een lekker gemakkelijk boek dus, en daar houd ik wel van om dat tussendoor te lezen....ik lees graag, maar heb niet altijd veel tijd, dus zo'n boek is een uitkomst......ben wel benieuwd naar het einde nu...
    En wat je gemaakt hebt voor secret santa is vast heel gaaf..deze tijd van het jaar blijft alles net wat langer 'onderweg ' bij de post.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik wil het boek wel lezen, drie uurtjes heb ik nog wel ergens tussendoor.

    Mooi papier heb je gebruikt ben ook wel nieuwsgierig wat er in zit.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat de volgende m nu gaat lezen!
    mijn secret santa cadeautje gaat vandaag op de post, leuk he om anderen een pleziertje te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve secret Santa :) Ja het pakketje is veilig aangekomen gisteren en ik ben er erg happy mee. Ik vind het oprecht knap dat je zoiets voor mij bij elkaar hebt kunnen verzinnen want ik weet dat ik niet de makkelijkste persoon ben die je kon treffen :D Nogmaals bedankt en een hele fijne kerst! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.