Even wat anders!

Tja, give-aways zijn ontzettend leuk om te zien. Ik doe er ook graag aan mee, maar winnen is er zelden bij. Maar nu heb ik toch in eens een geluk ... tja wat zal ik er van zeggen. Misschien moet ik er ook eens een gaan weggeven ... mmm ... toch een erg leuk idee.

Bij 365dagencreatief heb ik een mooie stempel gewonnen voor mijn dochter. Ik vind zulke stempels echt helemaal leuk. Maar weet niet zo goed hoe ik dat nu zelf moet maken. Dus eentje winnen is erg leuk. Ik wacht rustig af tot dat deze in de brievenbus zit.

Daarnaast heb ik bij creabh / Kloske een boek gegeven. En niet zomaar een boek, maar een om door te geven zodra hij uit is. Het boek ligt nu op mijn nachtkastje klaar om gelezen te worden. Het is De lijst van al mijn wensen!

En om het lijstje compleet te maken heb ik afgelopen weekend me opgegeven voor Secret santa editie 2013. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst meegedaan. Ik vond het nog erg lastig, maar mijn cadeau viel gelukkig in de smaak. Dit jaar wil ik eens kijken of ik er iets meer zelf gemaakte dingen in kan doen. Maar dat ligt natuurlijk maar helemaal aan de inspiratie / tijd / en moodboard van de gelukkige. Het krijgen van een cadeautje van een onbekend is in ieder geval helemaal leuk. Zo leuk, dat ik besloten heb om enkele mensen in mijn omgeving die een oppepper kunnen gebruiken ook een pakketje te sturen. Nu nog bedenken wat we hierin gaan doen.

Dat was het weer voor nu, ik ga nu lekker weer verder met de lopende projecten.

Reacties

  1. Leuk hoor als het zo allemaal lees. Ben wel benieuwd naar de stempel die je hebt gewonnen. Lekker druk weer. Veel plezier met al je projecten en ideeën.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girl je stempel is gisteren op de post gegaan. Wie weet is ie vandaag wel aangekomen ;). En meteen met wat instructies hoe zelf stempels te maken :). Hoor het graag van je, dan kan ik de post aan jou ook op mijn blog delen.
    Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.