Blok augustus

Tja, door alle drukte is het me wel gelukt af en toe een uurtje achter de machine te gaan zitten. Maar niet om hier wat te schrijven. Dus even inhalen met wat ik heb gemaakt de komende blogs. Het eerste wat af kwam was het augustus blok van de quilt cursus.


Ik moet zeggen dat ik het blok niet helemaal gemaakt heb zoals de bedoeling was. De eerste bloem was met freezerpapier. Zodra ik het papier eruit had en het met de hand moest vastzetten, vond ik het niet mooi worden. Heb de rest van de bloem maar met de machine vastgezet. De bloem met Vlisofix ging hartstikke goed. De laatste twee methodes spraken mij totaal niet aan. Na een week dus besloten de overige twee bloemen eveneens met Vlisofix te doen, omdat hij anders gewoon niet afkomt.

Nu op naar de volgende ;-)

Reacties

  1. Ik vind hem wel heel erg leuk. Ook de kleuren zo bij elkaar mooi hoor.
    Succes met de volgende.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.