Log cabin

Het quilt blok van juni was zo ontzettend leuk om te maken, dat ik de log cabin nog eens meer wilde maken. Dus aan de slag met enkele stofjes uit mijn laatste quiltpost. Besloten om de stofjes van de charm pack 'Tapestry' te gebruiken voor een log cabin. En tja één cabin is natuurlijk niets. Dus ik heb er vier gemaakt die bij elkaar leuk te gebruiken zijn voor een kussen hoes (de kussens op de bank kunnen echt een nieuwe hoes gebruiken).


De versie met de lichte binnenkant en het paars buitenom vind ik het best gelukt (rechtsboven en linksonder). Tja, nu nog bedenken hoe ik de andere stofjes uit de charm pack wil gaan gebruiken. Ik heb natuurlijk meer dan één kussen ;-)

Reacties

  1. Wat een mooie kleuren heb je hiervoor gekozen.

    Ik vind het knap dat je ondanks de drukte van gezin en werk de tijd vindt om zo creatief bezig te blijven!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, ik kan moeilijk stil zitten en er ligt dus altijd wel iets om creatief te zijn. Gewoon iedere avond een uurtje. Heerlijk ontspannen ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.