Quiltblok juni

Tja, het was een leuk blok deze maand. Het snijden van de stroken kostte me net zoveel tijd als het in elkaar zetten van de blokken. Wat ging dat snel. En wat een leuk resultaat is dit blok geworden.


De kleuren pakken leuk uit. Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan om stoffen te bestellen bij een quiltshop. Ze moeten wel uit Amerika komen, dus ik moet nog even geduld hebben. Foto's krijgen jullie te zien, zodra ik de stoffen heb mogen aaien, hihi. Maar deze log cabin gaat zeker een vervolg krijgen met de bestelde stoffen.

Reacties

  1. Go ik heb de repenstof gezien en nu is het al een quilt leuk hoor. Hij is mooi geworden. Ben benieuwd welke het zijn geworden van die site die wij hebben bekeken? Fijn weekend.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.