Cadeautje

Voor een verjaardag van een vriendin een lingerie setje gemaakt. Ze kan moeilijk slagen in de winkel. De BH's in haar maat zitten vaak niet helemaal goed. De op maat gemaakte patronen van mij, zitten blijkbaar als een huis. Een cadeautje geven is op deze manier erg bijzonder en leuk om te doen.

En dit is het setje. Het is gemaakt van witte gestreepte lycra en breed elastisch kant. De BH heeft padding cups (zelf gemaakt).




Alle materialen komen uit mijn voorraad, dus we zijn lekker aan de UWYH. 
Nu eens nadenken wat de volgende gaat worden. Mmmm.


Even een herinnering aan de volgers. Ik heb begrepen dat volgen via Google Friends straks niet meer mogelijk is. Aan de zijkant vind je de link naar Bloglovin' als je me daarna nog wilt blijven volgen.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4307983/?claim=hfegmjejwdj">Follow my blog with Bloglovin</a>

Reacties

  1. Wat een leuk cadeau heb je gemaakt voor je vriendin. Een heel mooi setje!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set voor je vriendin. Altijd leuk om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi, heb je het patroon zelfgetekend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De BH is zelf getekend. De slip is van Merckweardigh (JST6).

      Verwijderen
  4. Wauw, wat gaaf dat je dat zo mooi kan maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zoek je email adres, maar kan het niet vinden... Gaat om de kattenspeeltjes. Je mag mij ook mailen, gewoonelise18@gmail.com

      Verwijderen
  5. Dat is een mooi setje geworden, zal ze weer heel blij mee zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, wat een mooi setje en dat kant!!
    Wat zal ze blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is een heel mooi setje ;), mooi slipje ;), weeral inspiratie gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig dit! Daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.