Appeltaartkoekjes à la elke dag zaterdag

Op de blog van elkedagzaterdag zag ik het recept van appeltaartdeeg koekjes. Dat leek me erg lekker dus vanmiddag gelijk aan de slag. Zie hier het resultaat. Eerst had ik deeg in twee delen verdeeld en hier circa 15 koekjes uit gehaald. Toen die klaar waren vond ik ze wel erg groot. Ze moesten bij mij ook zeker 25 minuten op 160 graden (heteluchtoven).


Dus het tweede gedeelte voorzien van wat chocolade en hiervan meer balletjes gedraaid. 
Deze koekjes zijn van een schappelijker resultaat. 


Mmmm, smakelijk.

Reacties

  1. Wat leuk dat je ze gemaakt hebt, dat vind ik echt een hele eer! En wij maken ze ook niet al te groot, ik denk zo'n dertig koekjes uit het recept van vandaag en dan een kwartiertje in de oven. Maar het is inderdaad zo dat echt niet alle ovens gelijk zijn qua temperatuur, dat heb ik inmiddels al zo vaak gemerkt.
    Geniet er maar fijn van, ik zit nu ook aan de koffie met zo'n koekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er erg lekker uit zeg. Zal eens kijken naar het recept en wie weet.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij was het de allereerste keer dat ik koekjes maakte. En kmdat ik geen bakpapier vond maar in een bakblik gedaan, allemaal tegelijk ;). Daardoor
    grotere koekjes die in elkaar oversmolten (had ze natuurlijk net als jou in twee porties kunnen verdelen hihihi), maar ze smaken er niet slechter van. Mmm jammie en dat terwijl ik bijna nooit koekjes eet, ik moet ze echt niet te vaak gaan maken want ze zijn overheerlijk ;). Warme groetjes van Susan en bedankt voor je berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.