Tussendoortje

Tja, inmiddels is de (lingerie) inspiratie weer langzaamaan terug. Maar eerst moest er nog een snel projectje gemaakt worden. De hoeveelheid onderbroeken van manlief slonk wel heel erg snel. De een na de andere zag inmiddels gaten en naar de winkel voor nieuwe ging meneer niet. Nu mocht ik bij Gods gratie toch eens een boxer maken. Maar het elastiek moest niet te strak.

Zie hier het resultaat. De boxer is heel saai in het zwart. Het patroon is zelf getekend op basis van de beschrijving van Naaicentrum de Speld.

Na er een gepast te hebben, heb ik er nog twee gemaakt. Want anders blijf ik natuurlijk bezig. Nu kan hij weer even vooruit. Alle stof, elastiek en garen is uit mijn voorraad gekomen. Dus deze moet binnenkort maar weer eens aangevuld worden, ahum.


Zo, nu een idee voor een lingeriesetje voor mezelf eens uitwerken.



Reacties

  1. Hij ziet er hartstikke professioneel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, en fijn dat ze goed zitten want dat is toch het belangrijkste.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toch is het een leukerd geworden..misschien moet je er nu wel meer gaan maken..wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap gemaakt! Maar is een dergelijke broek niet veel goedkoper bij de Zeeman? Dat denk ik dan altijd… Maar ik ben natuurlijk ook niet erg handig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedkoper bij de zeeman? Misschien, maar zoveel materiaal zit er niet in een boxer. Het zal er dus om hangen. Wat belangrijker is, is de pasvorm. Deze is niet zo goed bij de zeeman voor dat geld. Dus zelf maken loont hierin zeker.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil je laten weten dat je mijn give away krijgt.
    Zou je mij een berichtje willen sturen? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.