Lapswap

Mamarieke organiseerde een lapswap waar ik met veel plezier aan meegedaan heb.

Mijn inzending konden jullie al hier zien.


Alle lapjes zijn getraceerd. Dit zijn de eigenaren geworden:

- het aardbeien lapje is bij truusdemier terecht gekomen
- het lapje van rechtsboven is bij elkedagzaterdag op de deurmat gevallen
-Een van de onderste lapjes is terecht gekomen bij allset
- De andere is terecht gekomen bij Jannet


En ik heb de volgende lapjes mogen ontvangen:


Een mooi rosé lapje met een lintje van stipjesendatjes


Een mooi lapje voor onze kleine knul van stoerejongensstoffen


Een oud-hollands stofje van studiokeesengrietje


Een rozenstofje van depunnikkamer


Van mamarieke nog een flex folie applicatie en een stukje flockfolie. Erg leuk om eens uit te proberen. Bedankt voor de organisatie Mamarieke.

En nu eens verzinnen wat we er van gaan maken. 
Iemand ideeën?

Reacties

  1. Wat leuk om te zien dat 1 van mijn lapjes bij jou is aangekomen. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, ideeën heb ik nog niet voor je maar als er een komt laat ik het je weten. In elk geval veel plezier er mee.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lapjes heb je gegeven en gekregen. Ik ga ritstasjes maken van mijn lapjes denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kwam deze site tegen: http://tipnut.com/scrap-happy-fabric-scrap-ideas-free-patterns/ vol met ideeen

      Verwijderen
    2. Zo, daar kun je nog eens ideeën op doen. Ik zag al een paar projecten die me bevallen. Nu eens beslissen wat ik als eerste ga maken.

      Neeltje

      Verwijderen
  4. Het lapje met de aardbeien heb ik ontvangen en kun je terug zien op mijn blog: truusdemier.blogspot.nl

    Dankjewel voor het stofje en de groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi! Ik heb ook zo'n leuk fleurig lapje van je ontvangen! Ben er heel blij mee, geen idee nog wat ik ervan ga maken, maar ik denk iets van een tasje ofzo? Maar waarschijnlijk verander ik nog heel vaak van plan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.