Eerste begin 2013

Het jaar 2013 ben ik begonnen met een nieuw setje. Hiervoor heb ik mooie gestreepte lycra uitgezocht in het donker grijs met een bijpassend kantje en fournituren. Terwijl ik alle patronen bij elkaar zocht, bedacht ik dat het leuk was om een set te maken voor het hele gezin. Binnenkort gaan we op de foto in het kader van de zwangerschap, dus bijpassend ondergoed zou wel leuk zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Alle patronen bij elkaar gezocht en op stof gelegd. Na wat puzzelen is het gelukt om een boxer (man), slip (dochter) en lingerie setje (mezelf) uit de stof te krijgen.

Zie hier de boxer. Het patroon dat hiervoor is gebruikt is zelf getekend aan de hand van een beschrijving van Naaicentrum De Knopspeld. Het middenstuk van de boxer is gevoerd met een katoenen lycra.










En dit is de slip voor mijn dochter geworden. De pijpjes zijn afgewerkt met een omvouwelastiekje. Er komt nog een strikje of versiering op, maar die moet 'mevrouw' nog uitzoeken. Ze heeft het nu te druk met spelen.









De slip en BH van mezelf zijn onderhanden. Zodra deze in een verder stadia zijn, laat ik jullie een en ander zien.

Reacties

  1. Dat zijn twee mooie slips geworden. Vind het een hele leuke lycra met het streepje. Ben benieuwd naar jou setje.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk joh, dat jullie allemaal van hetzelfde stofje in het nieuw gestoken worden. Dat wordt een gave fotosessie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.