Must-have

Zo, eindelijk weer een lingerie setje af. De patronen zijn zelf getekend en helemaal aangepast naar mijn zwangere lichaam. Iedere zwangere vrouw dient mijn inziens een romantisch lingerie setje te hebben. Gewoon om je weer vrouwelijk te voelen. Nou ja, niet iedere zwangere vrouw, maar gewoon iedere vrouw. Maar als zwangere vrouw wordt je in de meeste winkels erg depressief als je ziet wat voor lingerie hier aangeboden wordt.

Het setje is gemaakt van (zeer) soepele lycra met elastisch kant. De kleur komt goed over de foto, en is oud roze met lila.

De ondercup van de BH is van een dubbele laag lycra gemaakt. Dit geeft net even wat steun, maar houdt de boel vooral nog elastisch. Dit keer wilde ik het mooie kant optimaal tot zijn recht laten komen, en heb dus ook het middenstukje en een gedeelte van de onderrand van kant voorzien.




De slip is op middenvoor enkele centimeters lager getekend, zodat deze onder mijn zwangere buik zit. Het elastiek is met minder rek eraan gezet, zodat niets kan knellen / aftekenen of irriteren. De strikjes heb ik meer naar de zijkant gezet, omdat ze middenvoor met mijn flinke buik toch niet echt opvallen.


Het is niet echt een strikje, maar meer een roosje ter versiering geworden. In het midden een pareltje met een roosje van satijn, met blaadjes van organza erom heen.




Nog een zijaanzicht.



En het achterpand.














Zo, nu kan weer een nieuw idee opgepakt worden. Wat zal het worden, mmm.....

Reacties

  1. Wat een snoepje, super Neeltje. Heel veel draagplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! Ik ben het helemaal met je eens dat ook zwangere vrouwen mooie lingerie moeten kunnen dragen. De BH ziet er ook erg comfortabel uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk dat je als zwangere vrouw ook mooie lingerie moet kunnen dragen.

    En dat is je met dit setje zeker gelukt! Mooie kleuren en leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor, ziet er helemaal niet als zwangerschapslingerie uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi setje geworden, had het in de voorbereidingen al wel gezien maar zo op de pop komt het toch mooier over.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi cadeau aan jezelf! En helemaal mee eens, elke vrouw mag/moet zichzelf verwennen met mooie lingerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt jezelf mooi verwent met prachtige lincherie! Juist nu mag je je lichaam extra vertroetelen en verfraaien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.