Aanwinsten

Zo, weer een setje af. Deze is keer is het off-white. Er komt geen kant aan te pas, omdat de lycra met het ingeweven motief voldoende charme aan de set geeft.


Met de aanpassingen ten opzichte van het vorige model, ben ik tevreden. De BH zit nu geheel zonder rimpels. Het schouderband was nog niet gestikt toen ik de foto's had gemaakt, maar inmiddels is hij af en draagt het setje heerlijk.












Daarnaast ben ik vandaag samen met Corina naar Kantje-Boord geweest. Wat een heerlijke dag. Ik had natuurlijk helemaal niets meer op voorraad en moest toch echt inslaan, ahum.


Dit zijn enkele witte fournituren. Stof en kant had ik nog voldoende. De fournituren gingen er de laatste wel snel doorheen.









Ik wilde heel graag het bekende ruitje in het zwart hebben. Ik heb deze reeds in het wit, off-white en roze en hij draagt heerlijk. Dus een metertje zwarte lycra en dan maar gelijk wat kant en fournituren erbij gescored.






Dit was zo'n mooi pakketje dat ik het niet kon weerstaan. Het is knal rode lycra met een ingewerkt streepje. De lycra is erg soepel. Het rode kant met bruine accenten maakt de combinatie erg leuk. Echt een kleurcombinatie voor mij. Ik ben alleen niet kapot van het rubberen aansluitelastiek. Dus dat vervang ik denk ik door bruin of rood.




Dit setje heb ik zelf samengesteld. Een tijd geleden heb ik een paars/roze/lila setje gemaakt en dat smaakte naar meer. Dus enkele mooie kantjes uitgezocht en op zoek gegaan naar een bijpassende lycra. De lycra heeft ingewerkte streepjes en is erg soepel. De bloem in het kant is precies dezelfde kleur als de lycra.Als schouderband heb ik twee kleuren genomen als bevestiging aan het kant en het achterpand.


Verder heb ik nog twee mooie tricot meegenomen. Hier kan ik nog twee mooie shirts van maken. Verder nog wat losse fournituren meegenomen om de voorraad verder aan te vullen. Misgrijpen moet voorkomen worden.






Mijn dochter was mee winkelen. En aangezien ik al haar ondergoed maak, en zij het helemaal leuk vindt om mee te winkelen in een stoffenwinkel, ging ze ook nu helemaal los. Op de foto ligt bovenop een hele dunne lycra met daaronder twee tricots en onderop een badpaklycra. Alles natuurlijk in haar favoriete kleur: BLAUW. Ze heeft er zelf een kantje en strikjes bij uitgezocht. Voor overige fournituren heb ik haar toch maar geholpen. Nu nog tijd vinden om al deze blauwe voorraad weg te naaien!



Nu ga ik lekker alles een plekje geven en eens nadenken waar ik als eerste de schaar in ga zetten.

Reacties

  1. Ik ben jaloers op je, ondanks dat ik nog een mega voorraad heb....prachtige lycra's heb je.
    En je dochter weet ook wat mooi is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens dat de lyra die je voor het setje gemaakt hebt geen kantje nodig heeft. De stof alleen al maakt het tot een leuk setje.

    Je hebt je voorraad weer mooi aangevuld met al die leuke spulletjes van Kantje Boord.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi setje geworden, heeft inderdaad geen kantje nodig, de lycra is mooi genoeg!

    Lekker he kantje boord, echt een snoepwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een heerlijke voorraad! Ik vind alles mooi, zou niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, zo lekker shoppen en als je dan weet dat je patroon helemaal in orde is, dan wordt het een feest de komende tijd achter de naaimachien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.