Badpak

Een half jaar geleden heb ik de badmodecursus besteld bij De Knopspeld. De patronen heb ik toen heel enthousiast getekend. Het in elkaar zetten van alle patronen heeft iets langer geduurd.



Hiernaast is het badpak zichtbaar. Ik heb deze uitgeprobeerd van eenvoudige zwarte lycra met blootelastiek. Ik heb het standaard patroon aangepast uit de cursus naar een racerback achterkant met een open rug. Marjan van de Knopspeld heeft me hierbij geholpen.
 
Het badpak zit op zich goed, maar ik wil het patroon nog wel verder verfijnen. Hij kruipt nu nog iets op, en zit nog niet zo 'strak' als ik zou willen. Ik wil het badpak gebruiken om te gaan trimzwemmen, dus hij moet wel goed zitten.

Dus het patroon aanpassen en nieuwe stof uitzoeken om er nog een te maken. Deze gaat daarna naar mijn moeder. Zij heeft een paar weken geleden ook dit badpak gemaakt en bij haar zat hij echt niet goed. Eens kijken of er veel verschil zit tussen mijn versie en die van haar (we hebben in ieder geval verschillende materialen gebruikt).

Reacties

  1. ziet er goed uit. ben benieuwd naar de volgende. En of het gaat lukken met de aanpassingen.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er toch goed uit hoor. Hier ligt ook een badpak geknipt..verder is het nog niet. Heb er ook geen haast mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.