Druk, druk en druk

Ach, het seizoen is begonnen. Dus met het werk is het druk, druk en nog eens druk. Dat wil niet zeggen dat ik niets meer doe, ik blijf immers behoefte hebben aan ontspanning. Maar het staat wel op een iets lager pitje.




Deze week een rokje gemaakt voor een lieve meid. Dit wordt een cadeautje. Ik had nog wat stof over en zo'n rokje is zo gemaakt. Ik heb het rokje opgeleukt met geborduurde zilveren bloemetjes met een steentje in het hart van de bloem.



Verder heb ik mijn eigen lingerie setje afgemaakt. Op het lingerieforum is het thema ton-sur-ton en dit is mijn inzending. Het is een lila / paars setje geworden. Ik wilde eens een ander kleurtje nemen (doe eens gek?!). Ik vindt het aardig gelukt. Het is jammer dat het lichte picot doorschijnt door het donkere kant, maar ja ik had even niets anders. De strikjes heb ik voorzien van een glimmer om het setje iets meer jus te geven.




Ik had tijdens het naaien last van een speldendief! Mevrouw is nu circa 6 maanden oud en erg ondeugend. Alles wat de baas doet is interessant en moet even nader bestudeerd worden.










 Betrapt, hihi!

Reacties

  1. Het stofje van het rokje is erg lief.
    De kleur van je nieuwe setje vind ik erg mooi. Leuk om eens wat anders uit te proberen. (toch een klein experimentje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk rokje en die bloemen maken het af erg mooi, en je setje is ook erg mooi geworden en ja ik hou wel van lila. Ze groeit hard hoor en is toch leuk om bij de baas in de buurt kattekwaad uit te halen (hihi).

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvol lingeriesetje geworden en toch fijn, die hulp bij het naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, misschien moet je vaker gek doen ☺
    Ik vind dit een mooie kleur, prachtige lycra met dat patroon erin.
    Erg mooi setje geworden, en ja...die poezen...gekke maar o zo lieve beesten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk rokje en een mooi setje...en die speldendief? Dat gaat echt weer over [heb er ook eentje...en die laat het speldenkussen nu met rsut].

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.