Kinderondergoed

Vandaag dan eindelijk tijd gevonden om het elastiek te bevestigen aan het lingerie setje. Dochterlief wilde hem zo graag aan, dat ik toch echt eens haast moest maken. Zie hieronder het eindresultaat.

Ze kon nog net het geduld opbrengen om een foto te laten maken, maar moest hem daarna direct aan. Hierbij werd er flink gegiecheld en wilde ze zelf ook wel op de foto.
Dezelfde middag heb ik er nog een broekje bijgemaakt. Wat maar goed was ook. Ze kreeg een ongelukje ... oeps. Vanavond dus aan de slag om een nieuw setje te maken, want mevrouw wilde hem eigenlijk niet uittrekken. Het volgende setje blijft hetzelfde patroon. Wel verleng ik het hemdje met 5 cm en bij het broekje haal ik iets wat ruimte uit het voorpand. Ze heeft toch iets meer bibs dan buik, van wie zou ze dat nou toch hebben  ;-)

Reacties

  1. Wat een lief/stoer setje. Erg leuk stofje heb je gebruikt. Ik kan me voorstellen dat ze er nog meer wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een heel leuk setje geworden, op naar de volgende.

    gr.Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig..heel leuk, en wat is dat toch handig als je het zelf kan maken :) en als ze het dan ook nog graag aandoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief setje....voor een lief meisje!!
    Erg leuk dat je voor je meisje aan de slag kan...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.