Eindelijk weer eens tijd

Afgelopen twee weken heb ik veel last gehad van keelontstekingen. Ik heb er twee achter de rug, met de bijbehorende antibiotica en wat schetst me verbazing: gisteren begon het weer opnieuw. Ik ben echt radeloos hoe ik dit opgelost ga krijgen. Vooralsnog veel paracetamol, strepsils en thee. Ach, er komen vast betere tijden aan.

 Ik moest twee stageverslagen maken, waardoor ik minder tijd had om achter de machine te zitten. Maar desalniettemin heb ik wat tijd kunnen vrijmaken. Allereerst heb ik het setje voor dochterlief afgemaakt. Het zindelijk worden gaat erg goed, dus onderbroekjes en hemdjes zijn hard nodig.







Het broekje kon ik nog net op de foto krijgen. Het hemdje was reeds ingepikt en kreeg ik niet meer uit voor een foto. Nou, dan zo maar?!








 
 Voor mezelf was ik reeds twee weken bezig aan een lingerie setje. Het schouderband en de sluiting moesten alleen nog vast. Dat is vanmiddag afgewerkt zodat hij nu gebruikt kan worden. Ik heb voor het eerst vlisofix gebruikt op het tussenstukje. Dit zit erg stevig en daarnaast heb ik nu geen last meer van rimpels. Dit ga ik zeker in de toekomst vaker toepassen.





Ik heb nog een setje voor dochterlief liggen en ik heb wederom stof en kant tevoorschijn gehaald om voor mezelf wat te maken. Nu nog de tijd om het te knippen en naaien. Ach wensen moet je houden.

Reacties

  1. Waar mooie meisjessetjes wel niet goed voor zijn. Vrolijk setje erbij voor de jonge dame.
    En jouw eigen setje mag er ook zijn.
    Da's echt een uitkomst, die vliesofix hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn twee leuke setjes geworden. Kun je ze ongelijk geven dat ze het niet meer uit doet ik niet is toch om vrolijk van te worden. Ook je eigen setje is erg mooi geworden. Ach tijd hebben we allemaal te weinig. Beterschap en sterkte.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke setjes heb je gemaakt. Vrolijk stofje heb je gebruikt voor het hempje en broekje voor je dochtertje. Snap best dat ze die niet meer uit wil doen.

    Vind je eigen setje ook heel mooi geworden. Mooi zo in het wit.

    Ik hoop dat keelontsteking gauw over is! Beterschap.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer goed uit, en wat leuk je dochter in zelf gemaakt ondergoed, zo schattig!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen van je keelontsteking, maar goed dat je tussendoor toch lekker creatief hebt kunnen zijn. Daar krijg je toch een goed gevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk setje voor je dochter....en ook de set voor jou mag er zijn! Beterschap met de keel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neeltje, ik heb je de liebster award gegeven. Gefeliciteerd.


    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.