Ff wat anders

Tja, zo nu en dan ís er weinig zin of tijd voor het naaien. Het blijft toch altijd weer een gesleep met machines, lappen en fournituren. Zeker nu ik geen hobby kamer meer heb en mijn hobby plek de eettafel is geworden. Momenteel is de zin even weg, dus heb ik mijn haakproject opgepakt.


Het is de CAL Double Trouble. Inmiddels al afgelopen. Maar ik ben ongeveer halverwege. De drukte van een jong gezin en de perikelen in het ziekenhuis hebben ervoor gezorgd dat er niet wekelijks gehaakt kon worden. Maar het vordert gestaag. Dochter is er nog altijd blij mee en komt regelmatig kijken hoever ik ben.


Dit is een foto van bovenaf. De deken zal straks groot genoeg zijn voor haar één persoonsbed.

Reacties

  1. Ik snap dat je dochter er blij van wordt. Leuk met al die kleuren en steken en wat mooi gelijkmatig gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal begrijpelijk! Dat gebeurd hier ook! In de vakantie veel zin en tijd en dus ook veel gemaakt, nu alles weer begonnen is, is het een heuse uitdaging om wat tijd te vinden. Haak ze aan je deken, de eerste helft is al prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt prachtig! Kan me voorstellen dat ze er blij van wordt. Gelijk ookeen lesje in geduld, dat handwerk tijd vergt en niet 123 klaar is ;) Ik hoop dat het met jou allemaal oke gaat. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neeltje, ik ontdekte door je reactie op mijn artikel deze super leuke blog van jou! Leuk, ik ga je volgen, wat ben jij creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.