Olifanten

Toen het olifanten stofje binnenkwam, veranderde de plannen direct. Eerste bedoeld voor de jongste telg, werd nu een zomerse jurk voor de oudste.

Model Whitney, maat lengte 128, breedte 116.
Dit keer ook de biesgeleider bij de covermachine aan het werk gezet. Het resultaat is nog niet super, maar als de jurk aan is, ziet het er super uit.

Details van de biezen. Dit zijn dubbele biezen van dezelfde stof. Eigenlijk dus biasband.

Vrolijke jurk zo toch?

En omgezoomd met de cover. Ik begin de machine steeds beter te begrijpen. Heerlijk zo.

Gebruikte materialen:
Patroon: Whitney
Stof: Kleurenmix
Maatlabel: Mamarieke

Reacties

  1. oooh wat een leukie!! Woonde je maar om de hoek ik heb een tuinder die heel graag wil leren naaien en kleding maken
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. boft die griet weer! super vrolijk jurkje :) en prachtig boordje hoor. Ik moet ook nog wat meer handigheid erin krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en lekker zomers jurkje is het geworden.
    Je biezen zien er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhhh, wat leuk die stof!!
    Goed om nieuwe technieken te proberen, moet ik ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super leuk jurkje geworden. Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n gaaf stofje!
    Dat heb je soms als je op internet besteld, soms valt het mee en soms valt het tegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.