Oei ik groei

De jongste groeit als kool. Dus dat is een mooi excuses om nog meer boxpakjes te naaien. Want wat zijn ze lief.

Dus direct 2 pakjes geknipt. Links is een puzzelstof en rechts is een hele mooie tricot van Tante Ema.

Afwerking voor beid met petrol boordstof en Prym drukknopen.

Patroon is wederom KIIND. Wel weer een maatje groter (maat 80 dit keer).

Natuurlijk weer labeltjes bevestigd. De maatlabels zitten in de zijnaad verwerkt.


De jongeman heeft er weer twee mooie pakjes bij. Nu bedenken of ik er nog een paar zal maken, of toch maar overstap naar shirts en broeken.

Gebruikte materialen: Patroon: KIIND
Stoffen: Kleurenmix en Mamarieke

Reacties

  1. Leuk! Qua weer weet ik niet of je lange mouwen pakjes nodig hebt. Maar ze zijn wel leuk, dus zolang ze passen zou ik er gewoon nog een paar maken. Shirts en broeken kan altijd nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn weer leuk geworden en inderdaad hij groeit lekker door.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stofjes heb je voor de pakjes gebruikt, ze lijken me ook heerlijk zitten voor hem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om nu deze ook af te zien. Die pakjes zijn super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.