Vervolg

Bij het knippen van de jurk van mezelf bleef er uiteindelijk genoeg stof over voor een trui voor de knul en een boxpakje voor de baby. En toen was de lap helemaal op.

De stof is een French Terry. Heerlijke kwaliteit. De kleur is donkergroen.

Afwerking is met donker groene boordstof gedaan. Uiteraard een maatlabeltje erin en een labeltje aan de buitenkant.

De applicatie heb ik cadeau gekregen bij de geboorte van de baby. En paste hier mooi op. Ik vind deze boxpakje zo ontzettend lief staan en de baby groeit zo hard. Dat er weer een paar nieuwe gemaakt konden worden.

De pijpbiezen heb ik deze keer verstevigd en aangelockt. Vervolgens kamsnaps erin. De stof is nu wat minder dik, waardoor de kamsnaps beter vast blijven zitten.

Nog even een totaal foto.

En de sweater voor de knul. Wederom het patroon Billie van Zonen09. Nu met lange mouw.

Gebruikte materialen:
Patroon: Jumpsuit KIIND en Billie
Stof: sweat van Driessenstoffen
Label: Kleurenmix
Maatlabel: Mamarieke
Applicaties: van ikke


Reacties

  1. De knullen boffen maar weer :). Beide top patronen he? Soms vind ik het bijna jammer dat ik geen jumpsuits meer kan maken... zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Hoe heb je dat label ingedrukt dan? Het wordt toch met het mes afgesneden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het maatlabel is aan de bovenkant in de naad genaaid.

      Verwijderen
  3. Mooi hoor en fijn dat je dat ook nog uit de lap kon halen.
    Ze boffen maar weer en die applicaties maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.