vrijdag 10 februari 2017

Deken update

Zoals al een keer eerder gemeld, doe ik mee met de CAL Double Trouble.


Ik haak deze deken met Stylecraft in nagenoeg dezelfde kleuren als de originele deken van Jolanda. Dochter haar lievelingskleuren zijn roze en blauw. Dus deze kleurcombinatie is helemaal haar smaak. Ze zag het dan ook zitten dat ik voor haar ging haken.

Op de foto is de stand t/m week 4. Ik ben nu bezig met week 5. Dit is de bolletjesteek en niet echt mijn ding. Dus ik neem er ff de tijd voor om het netjes te doen. En vanmorgen kwam week 6 ook al weer vrij. Dus ik kan ik het weekend lekker haken. Ik zal geregeld een update van de deken laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om deze te zien, ik volg wel de groep op fb maar doe zelf dit jaar niet mee. Mooie kleuren en succes met de boĺletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel erg mooi uit word tijd dat ik hem eens in het echt kom bewonderen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.