zondag 22 januari 2017

We komen eraan Ryder ...

Zoonlief is momenteel weg van Paw control.

 Dus toen ik zag dat er ook stoffen zijn van Paw control, heb ik deze aan hem laten zien. Hij koos direct zijn favoriet uit en wilde er graag een shirt van.
 Deze keer is de hals iets beter gelukt. Echter de stof schoof onder de naaimachine weg (dubbeltransport vergeten naar beneden te doen, grrr). Uithalen vond ik geen optie. Dus de punt is niet zo heel erg strak.
De zoom met de covermachine ging dan weer heerlijk. Deze zit er wederom strak in.

Ik heb nu nog een jurk en ondergoed voor de meid bij de machine liggen en dan kan de paddenstoelenstof gebruikt gaan worden. Daar heb ik echt zin in.







Gebruikte materialen:
Patroon: billie van Zonen09
Stof: naaiplezier
 Boordstof en maatlabel: Mamarieke

3 opmerkingen:

  1. Leuk shirt van zijn favoriete paw control dus hij zal er zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat paw control is weet ik dan weer niet, maar tis een tof shirt en die knul gaat er natuurlijk heel blij mee zijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk shirt is het geworden, fijn dat de cover het nu zo lekker doet.
    Mooi stofje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.