Haakproject

Het volgende haakproject is inmiddels gestart. Ik heb besloten de deken van de CAL Double Trouble te gaan haken.


Ik ga de deken haken in de kleuren van de deken van Jolanda. Dus twee kleuren roze, een blauw en een mint plus wit. Ik gebruik Stylcraft garen omdat dat bij de vorige deken goed bevallen is.

Wel loop is helaas achter. Het opzetten met stokjes gaf een rekbaar, maar los geheel. Tevens werd mijn deken zo'n 25 cm langer, dan de bedoeling was. Dus alles uitgehaald en opnieuw begonnen. Nu gingen we ook nog een weekend weg en kreeg ik de griep, dus opschieten doet het nog niet. Maar ja, het vervordert wel zullen we maar zeggen.

Ook kwam er van de week een pakketje binnen. Echt een feestje:


Hierin zat een lap tricot met paddenstoelen. Deze had ik eerder al eens besteld en vond ik zo mooi. Dus uiteindelijk besloten om deze stof zowel voor dochterlief als mezelf te gaan gebruiken. Maar ja, voor twee jurken had ik niet genoeg besteld. Dus nog maar eens besteld dan maar.


Zodra de andere projecten bij de naaimachine weg zijn, ga ik hier twee jurken van maken. Update volgt te zijner tijd.

Reacties

  1. Jij bent ook lekker bezig! Lukt dat allemaal tussendoor met ook nog jullie kleine man?
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je lap. Qua haken ga ik nu eerst maar wat klussen afmaken die al langer liggen, hoewel ik ook al weer nieuwe bollen heb besteld voor kleine tussendoor projecten..... Dus even geen CAL voor mij. Het ziet er al wel mooi uit, je begin van de double trouble cal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat haken gaat in kleine stukjes met de kids om me heen. Het naaiwerk is lastiger tussendoor op te pakken en ligt al goed een week stil.

      Verwijderen
  2. Het begin van je deken ziet er mooi uit net als je lap stof.
    Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige stof, wauw!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch. Zou ook een gaaf printje voor Tante Betsy zijn. Dus nu maak ik er een look a like van.

      Verwijderen
  4. Wat een mooi stofje! Wordt vast een geweldige jurken! Stoer dat je aan een Cal begint... Het begin ziet er al goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je aan zo'n groots project durft te starten met zo'n miniman in huis. Knap hoe je alles kan combineren! Toffe lap, ben benieuwd en wacht rustig af ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.