Nog een shirt

Voor zoonlief (want mama ik wil ook) een shirt genaaid.


Het patroon is wederom Billie van Zonen09. Dit is een heerlijk basispatroon waarmee je eindeloos kan varieren. Het stofje is een digitale tricot, die ik cadeau heb gekregen voor mijn verjaardag.











De hals is oké, maar nog niet helemaal zoals ik hem eigenlijk wil hebben. De punt van de V-hals zou ik nog wat scherper willen hebben de volgende keer. Daar moet ik nog maar even op oefenen (hihi).







Gebruikte materialen:
Patroon: Zonen09
Stof: digitale tricot
Label: kleurenmix
Maatlabel: Mamarieke
Uitdaging: 11/10 (1 lap à 50 cm)

Reacties

  1. Hij is mooi geworden en ja die v hals komt nog wel hij zal er nog wel meer willen denk ik zo.
    Het is wel een stoer stofje wat je hebt gebruikt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer shirt! Voor een stoere nieuwe broer! Oefening baart kunst bij V-halzen (ook ik ontwijk ze eerlijk gezegd nog steeds het liefst ;) )

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.