woensdag 2 november 2016

Nog een jurk

Tja, aangezien nagenoeg alle jurken te klein waren, nog maar een jurk gemaakt.


Wederom patroon Kiara gebruikt. Dit keer in een donkerbruine katoenen tricot met fuchsia en helder blauwe sterren. Door de gekleurde sterren is de jurk lekker pittig.

De biezen heb ik met fuchsia boordstof gemaakt. Vond fuchsia net wat vrolijker, dan helder blauw.








De zoom is afgewerkt met de covermachine. Ook dat gaat steeds beter. Wel heb ik het 'simpele merkloze naaigaren' vervangen door guterman garen. Dit keer twee klosjes donkerbruin voor de naalden en zwart garen voor de grijper gebruikt. En warempel gaat het goed. Ik heb nog flock garen besteld om te kijken of dat een nog mooier resultaat gaat geven. De afwerking met de cover vind ik toch wel erg mooi en makkelijk.




En nog een foto van de gehele jurk. Met een roze maillot eronder, is de look helemaal af. Toch?
















Gebruikte materialen:
Patroon: Kiara
Stof: Naaiplezier
Boordstof en maatlabel: Mamarieke

4 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk geworden, zeg! Je hebt al heel wat dingen gemaakt, leuk! Ik wil dit patroon voor jongste dochter ook nog gaan maken.
    Groetjes Mama C

    Www.mamaljemaakthet.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden, lekker fris zo met de fuchsia bies.
    Zal ze vast wel weer blij mee zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.