En nog meer slaapgoed

Met een bestelling enkele tijd terug heb ik een super schattige tricot gekocht met monstertjes erop. Dit vond ik meteen een leuk stofje voor de baby. Nu besloten om er een pyjama van te maken.

Het eerste exemplaar uit de stof is wederom het KIIND patroon (maat 62).

Donkergrijze boordstof en grijze kamsnaps maken het geheel af.
















Een labeltje met een vos. Ik vond deze gewoon erg schattig.


















En toen hield ik nog een flink stuk stof over. Tja, het was even puzzelen wat ik daar nog uit kon halen. Het werd uiteindelijk een (proef)broek van MinnieMie en een shirt. Dus een tweedelige pyjama.









Voor het shirt heb ik de bovenkant van het KIIND patroon gebruikt. Wel een cm breder gemaakt, omdat het dan wat wijder mag zijn.















Gebruikte materialen:
Patroon: KIIND - jumpsuit (maat 62) en MinnieMie (maat 62)
Stof: http://www.naaiplezier.nl/
Kamsnaps: Mamarieke
Label: Kleurenmix
Boordstof: voorraad

Uitdaging: 5/10 (1 lap à 70 cm)

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ging iets fout. .. prachtig weer Neeltje! Denk daar jij als eerste de uitdaging gaat halen. .. hihi en misschien zit jij nog steeds achter de naaimachine als de bevalling begint ;).
    Fijne dag weer een ben benieuwd wat je morgen weer te laten zien hebt! Dat vosje is trouwens echt cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die jumpsuits van kiind zijn echt ideaal.
    Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik als niet naaiwonder kijk elke dag mijn ogen weer uit en dat allemaal in 1 dag pffffff diepe buiging vol bewondering
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo je gaat echt als een speer, volgens mij ga je het wel halen met dit tempo.
    Mooi geworden hoor en leuk zoals je het ene dan een beetje aanpast en er een totaal ander kledingstuk van maakt.
    Vind ook het stofje erg leuk en de details maken het af.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk stofje!
    Het patroon van kiind is leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.