zondag 30 oktober 2016

Slaap zacht

Bij het bezoek aan de stoffenwinkel kwam ik een vrolijke vliegtuig stof tegen. Ik wist meteen dat zoonlief die stof wel leuk zou vinden, dus hop een half metertje meegenomen. Echter na het maken van het shirt, had het wel een hoog pyjama gehalte.

Inmiddels had ik ook al een broekpatroon overgetrokken voor tricot/jogging uit de laatste B*trendy. Dus besloten om er een pyjama broek bij te maken. Restje zwarte tricot uit de kast genomen en voilĂ :


De pyjama is inmiddels al gedragen door zoonlief. De broek is wat te lang, dus dat ga ik in de volgende versie (in jogging stof) aanpassen.

Wel heb ik lekker lui gedaan door in plaats van de band bovenaan de broek, taille elastiek te gebruiken. In de 'echte' versie zal ik straks wel de band gebruiken, maar voor een pyjama broek, is hij zo prima.









Gebruikte materialen:
Patroon shirt: Zonen09 - Billie
Stof vliegtuigen: Bas Bastiaans
Stof broek, boordstof en elastiek: voorraad

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een heerlijke comfortabele pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk setje zo samen.
    Wat zal ie lekker slapen, mooie stofjes.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.