dinsdag 18 oktober 2016

Gevaarlijke sweater


Voor zoonlief heb ik een sweater gemaakt. Het patroon komt uit de laatste B*trendy.


Hij is gemaakt van joggingstof (heerlijk zacht aan de binnenkant). Om het een stoer uiterlijk te geven heb ik er een full color applicatie op gestreken.










De kraag is dubbel en overlapt op het middenvoor. Aangezien ik de stof krap had gekocht, heb ik de jogging gecombineerd met zwarte tricot voor de biezen en kraag. Dit geeft een leuk effect. Op deze manier kreeg ik de trui uit 50cm jogging en ruimt dit tevens een restje zwarte tricot op uit de kast.







Gebruikte materialen:
Patroon: B*trendy, B1665 (maat 104)
Joggingstof en applicatie: naaiplezier
Zwarte tricot: voorraad
Maatlabel: mamarieke

3 opmerkingen:

  1. Hij ziet er zeker gevaarlijk uit, mooi hoor.
    Vind ook de combinatie met het zwart juist erg leuk breekt het weer en ja als daardoor de restjes minderen is het mooi meegenomen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave sweater! Die applicatie zal zeker goed in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.