Eindelijk af ... en verlof

Zo, het is even terug dat ik een bericht geplaatst heb. Inmiddels ben ik de 34 weken gepasseerd en heb dus verlof. De afgelopen weken stonden vooral in het teken van werk afgerond krijgen, zwangerschapsklachten proberen te reduceren (o.a. fyshio) en rust houden. Creatief zijn schoot er vaak een beetje bij in.

Tevens heb ik mijn hobby kamer opgegeven, want dat is nu babykamer. Mijn hobby materialen zijn verplaatst naar een (nieuwe) grote kast op de voorzolder. Een werkplek (bureau) heb ik even niet meer, want het bureau op de zolder is door manlief in gebruik voor het schrijven van een scriptie. Dus de machines staan nu beneden in de woonkamer, zodat ik aan de eettafel toch wat kan doen.

In de tussentijd heb ik wel mijn deken afgemaakt voor de baby.



Maar wat is deze deken zwaar geworden. Ik heb hem natuurlijk volledig met katoen garen gemaakt en dat kun je wel goed voelen.

Maar ik vind hem wel erg leuk geworden. Het was een leuk project om het haken weer onder de knie te krijgen.








Inmiddels ben ik tevens met een nieuwe deken bezig van stylecraft garen. Die deken wordt een heel stuk lichter. Zoonlief heeft die deken overigens al geclaimd (hihi). Dus de komende tijd kan ik daaraan werken, als ik rust moet houden.







Zo, nu de naaimachine en lockmachine aanzwengelen en lekker creatief zijn.

Benodigdheden:
Patroon: scheepjeswol
Garen: wolplein

Reacties

  1. Wat is je deken mooi geworden echt heel goed gelukt!!
    Rustig aan de komende tijd en lekker haken aan je nieuwe deken!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De deken is prachtig geworden! Lekker van je verlof genieten en de nu nog eindeloze vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom hem van de week in het echt bewonderen zo ziet ie er al erg mooi uit.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken!!! en ja, katoen is zwaar...geniet nog van de laatste paar weekjes eer je weer 'mama' wordt...doe rustig aan, lekker wat "aanteuten" en ik vindt het super dat je 'kleine man' je volgende deken al geclaimd heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! Heb wel eens gehoord dat een zwaardere deken die je op je voelt liggen, rustgevend zou werken.... Geniet van de laatste weken met een beebje in je buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop wat achter met het reageren op de blogs, dus er zijn alweer twee weken om van je verlof.

    Dit is een mooi project om lekker op de bank te doen tijdens het rusten.

    Nog een fijn verlof de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.