Post

Vandaag kwam de postbode met een leuk pakketje.

Tja, na het laatste blogbericht ben ik eens gaan rondkijken op het internet. Het garen en de naalden waarover jullie (de bloglezers) spraken heb ik opgezocht en veel recensies gelezen. Al met al uiteindelijk de knoop doorgehakt en garen en naalden besteld. Ik had manlief al laten doorschemeren dat ik de naalden wilde hebben voor mijn verjaardag (September). Maar hij vond dat ik zo druk was met haken, dat ik ze gewoon moest bestellen. Dan had ik er ten miste direct lol van. Dat hoefde hij geen tweede keer te zeggen, dus besteld.


Ik heb uiteindelijk besteld bij van-katoen. Zowel de prijs als de goede recensies gaven voor mij de doorslag. Als opmerking bij de bestelling had ik vermeld dat alle bollen bij elkaar een deken zouden vormen en mochten zij een kleur geen goede match vinden, dat ze dat dan mochten wisselen. Deze opmerking werd beantwoord met enkele foto's, zodat ik zelf kon zien hoe de kleuren bij elkaar zouden staan. Echt een super service.



Dit zijn de kleuren uiteindelijk worden. De bovenste rij is voor de rand en het verbinden van de hexagonen. De onderste rij zal het midden van de hexagonen worden. De kleuren passen mooi bij elkaar. Ik heb er zin in om een begin te maken met deze deken.









Als service heb ik kleurstaaltjes van Style craft ontvangen. Echt super. Wat een ontzettende mooie kleuren zitten hier tussen. Ik krijg echt kriebels om de volgende dekens al te plannen. Hihi, hebben jullie dat ook als je mooie bollen/kleuren ziet?







Afgelopen keer vroegen jullie hoe het ging met de zwangerschap. Nou, lichamelijk is het best zwaar. Ik merk heel goed dat mijn lichaam het er moeilijk mee heeft. Maar we maken er het beste van. Ik werk momenteel slechts 50%, omdat het anders echt niet gaat. De (zwangerschaps)klachten zijn inmiddels al een flinke lijst en de warmte van de afgelopen dagen maakt het er ook niet beter op. Maar het kindje trapt flink, en dat maakt het voor mij nu goed.  De verloskundige/artsen verwachten dat alle klachten weg zullen gaan, zodra ik bevallen ben. Dus gewoon de tijd uitzitten tot eind November. En ik de tussentijd dan maar haken. Want naaien en actief zijn zit er gewoon niet altijd in.

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi pakket en de kleuren zijn heel mooi bij elkaar.
    Ben benieuwd naar het resultaat.

    Fijn dat je nu stalen hebt is altijd makkelijk voor een volgend project.

    Het naaien en actief zijn komt straks vanzelf wel weer.
    Nog bedankt voor je hulp.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verwenpakket en wat een goede service zeg!
    Wat lief dat je de naalden meteen hebt kunnen bestellen.
    Kan me helemaal voorstellen dat naaien en actief zijn nu teveel is (zeker ook nu met de warmte), haken is echt heerlijk ontspannend en er ontstaat toch iets moois onder je handen.
    Sterkte met de zwangerschapsklachten, laat die kleine maar goed van zich blijven horen, dat neem je op de koop toe.

    Ben heel benieuwd naar je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat jammer dat je zoveel last van allerlei klachten hebt. Alles voor het goede doel!
    Gelukkig heb je de haaknaald herontdekt! Veel plezier met je nieuwe project en de reuzefijne haaknaalden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren! Dat gaat een bijzondere deken worden, al hakend met een mini mensje in je buik.
    Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Jouw verhaal deed me denken aan dat ik heb leren haken terwijl ik met vroege weeen in het ziekenhuis beland was. Alleen op en kamer en aan bed gekluisterd. .. haken was en welkome afleiding (en uiteindelijk lag ik tijdens de bevalling nog te haken tot hilariteit van de verpleging en artsen. .. was en wedje afgesproken hoelang ik het vol zou houden hoorde ik achteraf 😂) maar doe het rustig aan want jouw mini mensje heeft het echt het beste zo lang mogelijk in je buik! Sterkte en probeer ook te genieten! Lief van je man dat hij je zo'n mooi pakket laat bestellen. Ben benieuwd naar je deken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren! Dat gaat een bijzondere deken worden, al hakend met een mini mensje in je buik.
    Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Jouw verhaal deed me denken aan dat ik heb leren haken terwijl ik met vroege weeen in het ziekenhuis beland was. Alleen op en kamer en aan bed gekluisterd. .. haken was en welkome afleiding (en uiteindelijk lag ik tijdens de bevalling nog te haken tot hilariteit van de verpleging en artsen. .. was en wedje afgesproken hoelang ik het vol zou houden hoorde ik achteraf 😂) maar doe het rustig aan want jouw mini mensje heeft het echt het beste zo lang mogelijk in je buik! Sterkte en probeer ook te genieten! Lief van je man dat hij je zo'n mooi pakket laat bestellen. Ben benieuwd naar je deken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow wat een heerlijk pakket verwendde je jezelf. Goed gedaan!
    Heel veel sterkte met je zwangerschapsklachten, en zorg maar goed voor jezelf en neem je rust. Daar is die kleine ook mee gebaat. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.