dinsdag 26 juli 2016

Cadeautje

Voor een verjaardag van een nichtje had ik nog een leuk jurkje gemaakt.

Patroon is Whitney van Farbenmix in maat 98/104.
De stof is eveneens van Farbenmix en een heerlijke katoene tricot.

Voor het voorpand had ik net niet genoeg stof aan één stuk, dus op borsthoogte een naadje gestikt. Bij dit naadje heb ik een stukje rood elastiek met ruches er tussen gelegd.

De afwerking is met elastisch biasband en de covermachine (zoom) gedaan.









Het jurkje is inmiddels al in ontvangst genomen en de reactie was leuk. Nu voor een ander nichtje nog lekker aan de slag, voor eveneens een jurk-cadeautje.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem in het ect gezien het is een heel erg leuk shirt.
    Vind ook het rode biesje op het voorpand leuk gedaan, het breekt.

    Ben benieuwd naar het volgende cadeau.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.