vrijdag 4 maart 2016

En de volgende ...

Tja, het heeft even geduurd met het vest op de foto te zetten. Maar hier is hij dan:


De buitenstof en boordstof is dezelfde als de vorige. De andere voering, applicatie en kralen geven het een andere uitstraling. Dochterlief was er in ieder geval direct erg gek mee.


Ook bij deze heb ik de mouwen 3 cm verlengd. Het vest is zelf lang genoeg, maar de mouwen duidelijk niet. Het vest valt overigens goed in de breedte.


















Ik heb slechte ervaringen met opstrijkbare applicaties. Deze komen bij mij met een dag of wat weer los. Dus tegenwoordig stik ik ze rondom gewoon vast. Anders blijf ik opnieuw vast strijken.

Deze vesten waren bij UWYH. Enkel de rits in dit vest heb ik gekocht. Ik had echt geen deelbare rits in een bijpassende kleur op voorraad. Nou, dat valt hartstikke mee.










In de winkel waar ik de rist ging kopen, kwam ik deze stof tegen. En die kon ik echt niet laten liggen. Dochterlief is helemaal weg van de Efteling - sprookjesboom. Maar bij thuiskomst heb ik deze stof direct gewassen en verwerkt in een jurk.









Dus de stof is geen voorraad geworden. Daarmee vind ik het niet erg om af en toe een lapje te kopen, mits het maar geen groei in de voorraad wordt.

De jurk is al veelvuldig gedragen en daarmee goedgekeurd.

Nu weer op naar de volgende!

5 opmerkingen:

  1. Wat boft ze met zo'n mama die zulke leuke kleding maakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kleding voor de hippe tante. :)De rits maakt de jas helemaal af, geeft net dat beetje extra pit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden het vest fijn dat ze er blij mee is.
    Vind de stof van de jurk ook erg leuk.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi vind ik wel leuk hoe je dat schrijft dat het geen voorraad is geworden, super lief van je dat je dan meteen die jurk voor dochterlief hebt gemaakt. En dat hoodie vest is ook mooi! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.