En nog een paar...

Tja, even tussendoor nog een paar billies gemaakt.


De lapjes hiervoor had ik met de stof van de vorige exemplaren gekocht. Aangezien het patroon goed lukt en zoonlief er erg blij mee is. Direct de volgende gemaakt. en wat zitten ze lekker snel in elkaar.


De licht blauwe is van gebreide stof, met elastisch koordelastiek en blauwe boorde.


En deze vosjes stof vond ik al zolang leuk. Het maken van een V-hals stond ook al op het verlanglijstje. Helemaal tevreden ben ik nog niet, maar het viel me uiteindelijk wel mee. Er zit een heel duidelijke foto beschrijving bij het patroon.


De stof van het zakje loopt (per ongeluk) erg goed door.
 

De zomen zijn weer afgewerkt met de covermachine. Ik begin er steeds handiger in te worden.
 
Zo, nu weer verder met het quilt.
 



Reacties

  1. Mooie shirts geworden. De vosjes stof is echt heel erg leuk en je v-hals ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de turbo aan staan, haha?
    Superleuk en vooral die vosjes stof!! Ennu, dat zakje, dat had je toch echt helemaal zo uitgekiend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn weer mooie shirts geworden, fijn dat ie er zo blij mee is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Dat vosjesstofje zou je ook zomaar voor jezelf een jurkje van kunnen maken of is dat weer net wat té ;) hihihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.