Welterusten aap

De quilt deken van het vorige bericht is eindelijk af. Aap heeft een nieuw dekentje voor haar bed gekregen. In stijl met de quilt deken van dochterlief. Nu alleen nog een kussentje erbij, want: 'Mama natuurlijk wilt aap ook een kussen'. Ahum, sorry die gaan we ook nog maken, hihi



Het dekentje is wat te lang, maar te smal geworden. Ik had alleen geen stof meer over om hem breder te kunnen maken. Maar volgens dochterlief, vindt aap dit helemaal niet erg. Hij past er precies onder.


De bovenkant van de deken, met twee maal een motief van de eerder getoonde stof.
 


En de onderkant (of andersom), met wederom tweemaal een motief. Dit keer van de vogeltjesstof.
 
Ik blijf het een verrassend effect geven hoe je stof kunt neerleggen om een motief of patroon te vormen. Leuk om eens te proberen.

Oh, en bedenk net, dat in aanvulling op mijn opruiming van de kledingkast, ik mijn stoffenkast ook ga opruimen. Ik voel dus een give-away opkomen. In een van de komende berichten meer daarover.



 

Reacties

  1. Heel leuk geworden, als je dochter er blij mee is dan is dat het mooiste compliment vind ik altijd!
    Benieuwd naar je give away.

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is in het echt nog mooier dan zo op de foto.
    Fijn dat ze er blij mee is want daar gaat het om.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.